Budapest alá Leila



Blev så inspirerad sist jag såg Leila bakar så denna var jag tvungen att baka idag.
Fyllde dock med hallon och banan istället för bigaråer.
Och det stod 5 dl grädde till fyllningen. Jag tyckte det lät mycket och vispade 4. Använde inte allt och det blev ändå alldeles för mycket. Så max 3 dl grädde tror jag skulle bli lagom om man nu inte är gräddfantast och inte som oss som bara blir illamående av för mycket grädde.
God var den i alla fall.

 



Recept kan ni hitta på recept.nu




Kommentarer
Postat av: Åsa

åhh denna ser ut att vara i min smak =)

2010-06-01 @ 08:50:02
Postat av: Ann-Louise

denna brukar jag oxå göra...en favvo!!! Fyller med hallon, blåbär eller jordgubbar!

2010-06-01 @ 20:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0