Pryltips

För er baktokiga och alla andra.
Fick Clas Ohlson reklambladet i veckan och vad ser jag inte där.
En Magisso tårtspade som jag varit sugen på ett bra tag. Finns bl.a på Bagaren och kocken för en liten slant extra. Men då tillkommer ju frakt också.
Sen hade dom cupcakes ställningar som jag också velat ha ett bra tag. Första jag köpte fick jag dock inte riktigt ihop och gick tillbaka med. Säljaren sa att det var för mycket färg i skruvgängen så det var därför det inte gick. Men jag fick en ny och den var jättefin.
Sen en annan grej som jag har saknat många ggr utan att veta om det förrän det nu finns en. En jordgubbsskivare!!
Hur många ggr har man inte stått och skurit litervis med jordgubbar. Hur tråkigt är inte det. Nu lägger man bara i gubben och vips så har man skivor. Precis som en äggskivare fast med grövre skärblad.



Magisso tårtspade 149:-



Cupcakes ställning 149:-



Jordgubbsskivare 29:-
Bilder från clasohlson.se

Idag ska jag knåpa ihop dekorationen till tårtan till kalaset på Lördag. Hoppas det går snabbt och smidigt för helst skulle jag bara vilja lägga mig i soffan framför tv:n :-)


Kommentarer
Postat av: Linda - Cupcakefluffan

vill ha alltihop :-)

2011-05-26 @ 20:23:21
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0