Josefin och Andrés bröllopstårta



I veckan som var har det varit fullt tårtbakande och pyssel här. Fick det stora förtroendet att göra Josefin och Andrés tårta och min fina vän Erica och hennes Tommys tårta till deras bröllop i helgen.

På Ericas bröllop var jag även gäst och det var så vackert :-)
Mer om det kan ni läsa om i min andra blogg
www.leonell.blogg.se


 

Inte världens finaste bild som vanligt :-)

Kanske den blev fotograferad på bröllopet så man kan tigga sig en finare bild därifrån ;-)


Tårtan var fylld med hallonmousse, riesenfluff och vaniljkräm/grädde.
Vita bottnar.
Täckt och dekorerad med rosor och fjärilar i sugarpaste och sidenband

 


Kommentarer
Postat av: Linda

jättefin bröllopstårta

2010-07-18 @ 21:51:27
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/
Postat av: Ann-Louise

jag har några bilder på tårtan just när den skulle serveras utomhus men tyvärr hade fjärilarna ramlat bort (ser att det är sådana här på din bild)... =(

2010-07-20 @ 21:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0